Zodra je bestelling wordt verzonden, ontvang je automatisch een e-mail met volginformatie. Houd er rekening mee dat het tot 48 uur kan duren voordat de eerste scan verschijnt.
Archieven: FAQs
Zijn er extra kosten voor een internationale levering?
De verzending is helemaal gratis. Er hoeft geen douane-/verkoopbelasting te worden betaald bij levering van de goederen.
Hoe lang duurt de verzending?
Raadpleeg ons Verzendbeleid voor meer informatie.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
We verwerken onze bestellingen zeer snel en kunnen helaas meestal geen wijzigingen aanbrengen nadat een bestelling langer dan 24 uur is geplaatst. Als je de fout echter meteen opmerkt, stuur ons dan een e-mail op [email protected] om te zien of er een wijziging kan worden aangebracht.
Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?
Controleer je spam-, junk- of promotiemap voor het geval de e-mail daar is beland in plaats van in je inbox. Om er nog meer zeker van te zijn dat onze bevestigingsmails bij jou aankomen, kun je het adres [email protected] toevoegen aan je lijst met veilige afzenders om er zeker van te zijn dat je bevestiging […]
Wat moet ik doen als ik een defect of onjuist product heb ontvangen?
Als je denkt dat je een defect, beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, stuur dan een foto of video van het artikel en een korte uitleg van het defect naar [email protected]. We hebben ook een foto nodig van het trackingnummer op het pakket zelf, zodat we er meteen naar kunnen kijken.
Wat moet ik doen als mijn bestelling is gestolen?
Als je reden hebt om te vermoeden dat je pakket is gestolen (bijvoorbeeld als de status van je bestelling “Afgeleverd” is, maar je het nooit hebt ontvangen), moet je 5 dagen wachten. In die tijd kan de status veranderen of kan een verkeerd geleverd pakket worden teruggestuurd naar de afzender. Als dat niet gebeurt, moet […]
Wat gebeurt er als mijn bestelling wordt teruggestuurd naar de afzender?
In het geval dat je bestelling wordt geretourneerd naar de afzender, nemen we contact met je op via e-mail op hetzelfde e-mailadres dat is opgegeven tijdens het afrekenen. Als je trackinglink aangeeft dat je bestelling wordt teruggestuurd naar de afzender, stuur ons dan eerder een e-mail op [email protected] en laat het ons weten, zodat we het […]
Hoe lang duurt het om de bestelling te verwerken?
Alle bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen verwerkt.
Hoe vind ik mijn bestelling?
Nadat je bestelling is geplaatst, ontvang je een automatische e-mail met je bestelnummer en de details van je aankoop.