⏰ Utverkoop eindigt 04.12 ⏰ 50% KORTING + Gratis verzending

VGV

Algemene Vragen

  • Wat is jullie retour- en restitutiebeleid?
    We accepteren retourzendingen van ongebruikte artikelen binnen 30 dagen na levering. Als je verder wilt gaan en je bestelling geheel of gedeeltelijk wilt retourneren, ga dan naar onze Retour & Teruggavebeleid hier en neem vervolgens contact met ons op via [email protected] met uw bestelnummer. Gevallen van retourzending met spijt van de koper, zoals een artikel dat niet paste, de kleur/kwaliteit niet beviel, per ongeluk besteld, ergens anders gekocht, enz., worden apart afgehandeld.
  • Hoe kan ik korting krijgen?
    Onze beste aanbiedingen kunt u bekijken op de hoofdpagina van www.ortorex.nl. Het hele jaar door bieden wij diverse seizoenspromoties aan. Als je een code hebt, voer deze dan in bij het afrekenen om korting te krijgen op je aankoop.  
  • Hoe kan ik contact opnemen met Ortorex?
    Je kunt een bericht achterlaten op +3197010280996 van 9.00 uur EST tot 17.00 uur. EST of stuur een e-mail naar [email protected]. We reageren binnen 24 uur op werkdagen op alle verzoeken van klanten.  

Vragen over het Ortorex traagschuimkussen

  • Is er een proefperiode voor het Ortorex Hoofdkussen?
    U heeft 30 nachten de tijd om verliefd te worden op uw Ortorex kussen. Vindt u het niet geweldig? Neem contact met ons op en wij zorgen voor een volledige terugbetaling.
  • Waar is het Ortorex Traagschuim Hoofdkussen van gemaakt?
    De vulling van het kussen is een visco-elastisch polyurethaanschuim, ook wel traagschuim genoemd.
  • Is traagschuim veilig?
    Ja, traagschuim is veilig. De EPA heeft traagschuim niet giftig verklaard en meerdere onderzoeken hebben aangetoond dat traagschuim geen gezondheidsproblemen veroorzaakt. In tegenstelling tot veel andere materialen is traagschuim hypoallergeen en vrij van bedwantsen.
  • Moet ik een extra kussensloop over mijn Ortorex Traagschuim Kussen gebruiken?
    Dat is niet nodig. Als u uw kussen echter wilt personaliseren met een andere kussensloop, is dat helemaal aan u.
  • Hoe was ik mijn Ortorex Traagschuim Kussen?
    De buitenhoes is volledig machinewasbaar en geschikt voor de droger. De kern kan alleen met een vlekkenreiniger worden gereinigd. Leg het kussen na het wassen plat te drogen.

Vragen over bestellingen

  • Hoe vind ik mijn bestelling?
    Nadat je bestelling is geplaatst, ontvang je een automatische e-mail met je bestelnummer en de details van je aankoop.
  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
    We verwerken onze bestellingen zeer snel en kunnen helaas meestal geen wijzigingen aanbrengen nadat een bestelling langer dan 24 uur is geplaatst. Als je de fout echter meteen opmerkt, stuur ons dan een e-mail op [email protected] om te zien of er een wijziging kan worden aangebracht.
  • Hoe lang duurt het om de bestelling te verwerken?
    Je bestelling wordt binnen 2-3 werkdagen verwerkt en verzonden.  
  • Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?
    Zorg ervoor dat u uw map Spam, Junk of Promoties controleert, voor het geval de e-mail daar wordt afgeleverd in plaats van in uw inbox. Om ervoor te zorgen dat onze bevestigingsmails u bereiken, kunt u het adres [email protected] toevoegen aan de lijst met veilige afzenders om ervoor te zorgen dat uw bevestiging niet wordt ontvangen naar een van deze mappen verzonden. Als je deze mappen hebt gecontroleerd en hij ontbreekt nog steeds, neem dan contact met ons op en we helpen je graag verder.
  • Wat gebeurt er als mijn bestelling wordt teruggestuurd naar de afzender?
    In het geval dat uw bestelling wordt geretourneerd naar de afzender, nemen wij via e-mail contact met u op op hetzelfde e-mailadres dat u bij het afrekenen heeft opgegeven. Als u merkt dat uw trackinglink aangeeft dat uw bestelling wordt geretourneerd naar de afzender, stuur ons dan eerder een e-mail op [email protected] en laat weten, zodat we het probleem goed kunnen onderzoeken.
  • Wat moet ik doen als ik een defect of onjuist product heb ontvangen?
    Als u denkt dat u een defect, beschadigd of onjuist product heeft ontvangen, stuur dan een foto of video van het artikel en een korte uitleg van het defect naar [email protected] . We hebben ook de foto van het trackingnummer op het pakket zelf nodig, zodat we er meteen naar kunnen kijken.
  • Wat moet ik doen als mijn bestelling is gestolen?
    Als je reden hebt om te vermoeden dat je pakket is gestolen (bijvoorbeeld als de status van je bestelling "Afgeleverd" is, maar je het pakket nooit hebt ontvangen), moet je 5 dagen wachten. In die tijd kan de status veranderen of kan een verkeerd geleverd pakket worden teruggestuurd naar de afzender. Als dat niet gebeurt, moet u binnen 5 dagen na de statusupdate aangifte doen bij de politie. Stuur ons een kopie van het proces-verbaal en het toegewezen proces-verbaalnummer, zodat we uw zaak kunnen beoordelen. Het vervalsen van rapporten zal juridische gevolgen hebben.

Betalingsvragen

  • Welke betalingsmethoden accepteert u?
    We accepteren betalingen via PayPal en met alle belangrijke creditcards, waaronder Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit en Visa Electron (VK). Houd rekening met mogelijke kosten voor grensoverschrijdende transacties.
  • Waarom is mijn betaling geweigerd?
    Betalingen kunnen om verschillende redenen worden geweigerd. Als je het gevoel hebt dat je kaart per ongeluk is geweigerd, plaats dan een nieuwe bestelling via onze website en controleer of het adres correct is.  
  • Hoe doe ik de betaling?
    Kies de artikelen die je wilt kopen en voeg ze toe aan het winkelwagentje. Controleer de inhoud van je winkelwagentje voordat je doorgaat naar de volgende stap. Vul de verplichte velden in met de informatie die het voor ons mogelijk maakt om je bestelling bij je af te leveren. Kies de betalingsmethode, voer de betalingsgegevens in en bevestig de aankoop. Je ontvangt een automatische e-mail met de bevestiging van je bestelling en de belangrijkste informatie over je bestelling. Bewaar deze e-mail tot u uw pakket ontvangt.  

Vragen over verzending

  • Zijn er extra kosten voor een internationale levering?
    De verzending is helemaal gratis. Er hoeft geen douane-/verkoopbelasting te worden betaald bij levering van de goederen.
  • Hoe lang duurt de verzending?
    Raadpleeg ons Verzendbeleid voor meer informatie.  

Door de website ortorex.nl te bezoeken, te kopen of te gebruiken, gaat u akkoord met alle informatie op deze FAQ-pagina en met ons beleid.

Jessica
Jessica B.
Klantondersteuning
Heeft u nog vragen?
Onze bekroonde klantenservice staat voor u klaar
Email ons: [email protected]

Medische Disclaimer


De medische toestand van elk individu verschilt, en het gebruik van onze producten is niet gegarandeerd 100% doeltreffend voor iedereen.

Als u te maken heeft met een klinische ziekte of chronische pijn, raadpleeg dan uw arts voor medisch advies over uw medische toestand.