Utverkoop eindigt 4 May. 50% KORTING + Gratis verzending

0

VGV

Algemene Vragen

Hoe kan ik contact opnemen met Ortorex?
Je kunt een bericht achterlaten op +1-888-598-03-39 van 9.00. EST tot 17.00 EST of een e-mail sturen naar info@ortorex.nl. We reageren op werkdagen binnen 24 uur op alle verzoeken van klanten.
Hoe kan ik korting krijgen?
Je kunt onze beste aanbiedingen bekijken op de hoofdpagina van www.ortorex.nl. We bieden het hele jaar door verschillende seizoensaanbiedingen. Als je een code hebt, hoef je die alleen maar in te voeren bij het afrekenen om korting te krijgen op je aankoop.
Wat is jullie retour- en restitutiebeleid?
We accepteren het retourneren van ongebruikte artikelen binnen 30 dagen na levering. Als je verder wilt gaan en je bestelling geheel of gedeeltelijk wilt retourneren, bezoek dan ons Retour- & Restitutiebeleid hier en neem vervolgens contact met ons op via info@ortorex.nl met je bestelnummer. Retourzendingen met koperswroeging, zoals een artikel dat niet paste, waarvan de kleur/kwaliteit niet beviel, per ongeluk besteld, ergens anders gekocht, etc., worden apart behandeld.

Vragen over het Ortorex traagschuimkussen

Is er een proefperiode voor het Ortorex Hoofdkussen?
U heeft 30 nachten de tijd om verliefd te worden op uw Ortorex kussen. Vindt u het niet geweldig? Neem contact met ons op en wij zorgen voor een volledige terugbetaling.
Waar is het Ortorex Traagschuim Hoofdkussen van gemaakt?
De vulling van het kussen is een visco-elastisch polyurethaanschuim, ook wel traagschuim genoemd.
Is traagschuim veilig?
Ja, traagschuim is veilig. De EPA heeft traagschuim niet giftig verklaard en meerdere onderzoeken hebben aangetoond dat traagschuim geen gezondheidsproblemen veroorzaakt. In tegenstelling tot veel andere materialen is traagschuim hypoallergeen en vrij van bedwantsen.
Moet ik een extra kussensloop over mijn Ortorex Traagschuim Kussen gebruiken?
Dat is niet nodig. Als u uw kussen echter wilt personaliseren met een andere kussensloop, is dat helemaal aan u.
Hoe was ik mijn Ortorex Traagschuim Kussen?
De buitenhoes is volledig machinewasbaar en geschikt voor de droger. De kern kan alleen met een vlekkenreiniger worden gereinigd. Leg het kussen na het wassen plat te drogen.

Vragen over bestellingen

Hoe vind ik mijn bestelling?
Nadat je bestelling is geplaatst, ontvang je een automatische e-mail met je bestelnummer en de details van je aankoop.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
We verwerken onze bestellingen zeer snel en kunnen helaas meestal geen wijzigingen aanbrengen nadat een bestelling langer dan 24 uur is geplaatst. Als je de fout echter meteen opmerkt, stuur ons dan een e-mail op info@ortorex.nl om te zien of er een wijziging kan worden aangebracht.
Hoe lang duurt het om de bestelling te verwerken?
Alle bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen verwerkt.
Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?
Controleer je spam-, junk- of promotiemap voor het geval de e-mail daar is beland in plaats van in je inbox. Om er nog meer zeker van te zijn dat onze bevestigingsmails bij jou aankomen, kun je het adres info@ortorex.nl toevoegen aan je lijst met veilige afzenders om er zeker van te zijn dat je bevestiging niet naar een van deze mappen wordt gestuurd. Als je deze mappen hebt gecontroleerd en de bevestiging ontbreekt nog steeds, neem dan contact met ons op en we helpen je graag verder.
Wat gebeurt er als mijn bestelling wordt teruggestuurd naar de afzender?
In het geval dat je bestelling wordt geretourneerd naar de afzender, nemen we contact met je op via e-mail op hetzelfde e-mailadres dat is opgegeven tijdens het afrekenen. Als je trackinglink aangeeft dat je bestelling wordt teruggestuurd naar de afzender, stuur ons dan eerder een e-mail op info@ortorex.nl en laat het ons weten, zodat we het probleem goed kunnen bekijken.
Wat moet ik doen als ik een defect of onjuist product heb ontvangen?
Als je denkt dat je een defect, beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, stuur dan een foto of video van het artikel en een korte uitleg van het defect naar info@ortorex.nl. We hebben ook een foto nodig van het trackingnummer op het pakket zelf, zodat we er meteen naar kunnen kijken.
Wat moet ik doen als mijn bestelling is gestolen?
Als je reden hebt om te vermoeden dat je pakket is gestolen (bijvoorbeeld als de status van je bestelling "Afgeleverd" is, maar je het nooit hebt ontvangen), moet je 5 dagen wachten. In die tijd kan de status veranderen of kan een verkeerd geleverd pakket worden teruggestuurd naar de afzender. Als dat niet gebeurt, moet je binnen 5 dagen na de statusupdate een politierapport indienen. Stuur een kopie van het politierapport en het toegewezen politierapportnummer naar ons zodat we je zaak kunnen beoordelen. Het vervalsen van rapporten heeft juridische gevolgen.  

Betalingsvragen

Welke betalingsmethoden accepteert u?
We accepteren betalingen via PayPal en met alle belangrijke creditcards, waaronder Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit en Visa Electron (VK). Houd rekening met mogelijke kosten voor grensoverschrijdende transacties.
Waarom is mijn betaling geweigerd?
Betalingen kunnen om verschillende redenen worden geweigerd. Als je het gevoel hebt dat je kaart per ongeluk is geweigerd, plaats dan een nieuwe bestelling via onze website en controleer of het adres correct is.  
Hoe doe ik de betaling?
Kies de artikelen die je wilt kopen en voeg ze toe aan het winkelwagentje. Controleer de inhoud van je winkelwagentje voordat je doorgaat naar de volgende stap. Vul de verplichte velden in met de informatie die het voor ons mogelijk maakt om je bestelling bij je af te leveren. Kies de betalingsmethode, voer de betalingsgegevens in en bevestig de aankoop. Je ontvangt een automatische e-mail met de bevestiging van je bestelling en de belangrijkste informatie over je bestelling. Bewaar deze e-mail tot u uw pakket ontvangt.  

Vragen over verzending

Hoe lang duurt de verzending?
Raadpleeg ons Verzendbeleid voor meer informatie.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling wordt verzonden, ontvang je automatisch een e-mail met volginformatie. Houd er rekening mee dat het tot 48 uur kan duren voordat de eerste scan verschijnt.
Zijn er extra kosten voor een internationale levering?
De verzending is helemaal gratis. Er hoeft geen douane-/verkoopbelasting te worden betaald bij levering van de goederen.

Algemene Vragen

  • Hoe kan ik contact opnemen met Ortorex?
    Je kunt een bericht achterlaten op +1-888-598-03-39 van 9.00. EST tot 17.00 EST of een e-mail sturen naar info@ortorex.nl. We reageren op werkdagen binnen 24 uur op alle verzoeken van klanten.
  • Hoe kan ik korting krijgen?
    Je kunt onze beste aanbiedingen bekijken op de hoofdpagina van www.ortorex.nl. We bieden het hele jaar door verschillende seizoensaanbiedingen. Als je een code hebt, hoef je die alleen maar in te voeren bij het afrekenen om korting te krijgen op je aankoop.
  • Wat is jullie retour- en restitutiebeleid?
    We accepteren het retourneren van ongebruikte artikelen binnen 30 dagen na levering. Als je verder wilt gaan en je bestelling geheel of gedeeltelijk wilt retourneren, bezoek dan ons Retour- & Restitutiebeleid hier en neem vervolgens contact met ons op via info@ortorex.nl met je bestelnummer. Retourzendingen met koperswroeging, zoals een artikel dat niet paste, waarvan de kleur/kwaliteit niet beviel, per ongeluk besteld, ergens anders gekocht, etc., worden apart behandeld.

Vragen over het Ortorex traagschuimkussen

  • Is er een proefperiode voor het Ortorex Hoofdkussen?
    U heeft 30 nachten de tijd om verliefd te worden op uw Ortorex kussen. Vindt u het niet geweldig? Neem contact met ons op en wij zorgen voor een volledige terugbetaling.
  • Waar is het Ortorex Traagschuim Hoofdkussen van gemaakt?
    De vulling van het kussen is een visco-elastisch polyurethaanschuim, ook wel traagschuim genoemd.
  • Is traagschuim veilig?
    Ja, traagschuim is veilig. De EPA heeft traagschuim niet giftig verklaard en meerdere onderzoeken hebben aangetoond dat traagschuim geen gezondheidsproblemen veroorzaakt. In tegenstelling tot veel andere materialen is traagschuim hypoallergeen en vrij van bedwantsen.
  • Moet ik een extra kussensloop over mijn Ortorex Traagschuim Kussen gebruiken?
    Dat is niet nodig. Als u uw kussen echter wilt personaliseren met een andere kussensloop, is dat helemaal aan u.
  • Hoe was ik mijn Ortorex Traagschuim Kussen?
    De buitenhoes is volledig machinewasbaar en geschikt voor de droger. De kern kan alleen met een vlekkenreiniger worden gereinigd. Leg het kussen na het wassen plat te drogen.

Vragen over bestellingen

  • Hoe vind ik mijn bestelling?
    Nadat je bestelling is geplaatst, ontvang je een automatische e-mail met je bestelnummer en de details van je aankoop.
  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
    We verwerken onze bestellingen zeer snel en kunnen helaas meestal geen wijzigingen aanbrengen nadat een bestelling langer dan 24 uur is geplaatst. Als je de fout echter meteen opmerkt, stuur ons dan een e-mail op info@ortorex.nl om te zien of er een wijziging kan worden aangebracht.
  • Hoe lang duurt het om de bestelling te verwerken?
    Alle bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen verwerkt.
  • Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?
    Controleer je spam-, junk- of promotiemap voor het geval de e-mail daar is beland in plaats van in je inbox. Om er nog meer zeker van te zijn dat onze bevestigingsmails bij jou aankomen, kun je het adres info@ortorex.nl toevoegen aan je lijst met veilige afzenders om er zeker van te zijn dat je bevestiging niet naar een van deze mappen wordt gestuurd. Als je deze mappen hebt gecontroleerd en de bevestiging ontbreekt nog steeds, neem dan contact met ons op en we helpen je graag verder.
  • Wat gebeurt er als mijn bestelling wordt teruggestuurd naar de afzender?
    In het geval dat je bestelling wordt geretourneerd naar de afzender, nemen we contact met je op via e-mail op hetzelfde e-mailadres dat is opgegeven tijdens het afrekenen. Als je trackinglink aangeeft dat je bestelling wordt teruggestuurd naar de afzender, stuur ons dan eerder een e-mail op info@ortorex.nl en laat het ons weten, zodat we het probleem goed kunnen bekijken.
  • Wat moet ik doen als ik een defect of onjuist product heb ontvangen?
    Als je denkt dat je een defect, beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, stuur dan een foto of video van het artikel en een korte uitleg van het defect naar info@ortorex.nl. We hebben ook een foto nodig van het trackingnummer op het pakket zelf, zodat we er meteen naar kunnen kijken.
  • Wat moet ik doen als mijn bestelling is gestolen?
    Als je reden hebt om te vermoeden dat je pakket is gestolen (bijvoorbeeld als de status van je bestelling "Afgeleverd" is, maar je het nooit hebt ontvangen), moet je 5 dagen wachten. In die tijd kan de status veranderen of kan een verkeerd geleverd pakket worden teruggestuurd naar de afzender. Als dat niet gebeurt, moet je binnen 5 dagen na de statusupdate een politierapport indienen. Stuur een kopie van het politierapport en het toegewezen politierapportnummer naar ons zodat we je zaak kunnen beoordelen. Het vervalsen van rapporten heeft juridische gevolgen.  

Betalingsvragen

  • Welke betalingsmethoden accepteert u?
    We accepteren betalingen via PayPal en met alle belangrijke creditcards, waaronder Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit en Visa Electron (VK). Houd rekening met mogelijke kosten voor grensoverschrijdende transacties.
  • Waarom is mijn betaling geweigerd?
    Betalingen kunnen om verschillende redenen worden geweigerd. Als je het gevoel hebt dat je kaart per ongeluk is geweigerd, plaats dan een nieuwe bestelling via onze website en controleer of het adres correct is.  
  • Hoe doe ik de betaling?
    Kies de artikelen die je wilt kopen en voeg ze toe aan het winkelwagentje. Controleer de inhoud van je winkelwagentje voordat je doorgaat naar de volgende stap. Vul de verplichte velden in met de informatie die het voor ons mogelijk maakt om je bestelling bij je af te leveren. Kies de betalingsmethode, voer de betalingsgegevens in en bevestig de aankoop. Je ontvangt een automatische e-mail met de bevestiging van je bestelling en de belangrijkste informatie over je bestelling. Bewaar deze e-mail tot u uw pakket ontvangt.  

Vragen over verzending

  • Hoe lang duurt de verzending?
    Raadpleeg ons Verzendbeleid voor meer informatie.
  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
    Zodra je bestelling wordt verzonden, ontvang je automatisch een e-mail met volginformatie. Houd er rekening mee dat het tot 48 uur kan duren voordat de eerste scan verschijnt.
  • Zijn er extra kosten voor een internationale levering?
    De verzending is helemaal gratis. Er hoeft geen douane-/verkoopbelasting te worden betaald bij levering van de goederen.

Door de website ortorex.nl te bezoeken, te kopen of te gebruiken, gaat u akkoord met alle informatie op deze FAQ-pagina en met ons beleid.

contact us

Jessica B.

Klantondersteuning

Heeft u nog vragen?

Onze bekroonde klantenservice staat voor u klaar

Email ons:

Medische disclaimer

De medische toestand van elk individu verschilt, en het gebruik van onze producten is niet gegarandeerd 100% doeltreffend voor iedereen.

Als u te maken heeft met een klinische ziekte of chronische pijn, raadpleeg dan uw arts voor medisch advies over uw medische toestand.

Wij hechten waarde aan uw privacy

Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door uw voorkeuren en herhaalde bezoeken te onthouden. Door op "Accepteren" te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van ALLE cookies.