Algemene Vragen
Je kunt een bericht achterlaten op
+1-888-598-03-39 van 9.00. EST tot 17.00 EST of een e-mail sturen naar
info@ortorex.nl. We reageren op werkdagen binnen
24 uur op alle verzoeken van klanten.Je kunt onze beste aanbiedingen bekijken op de hoofdpagina van
www.ortorex.nl. We bieden het hele jaar door verschillende seizoensaanbiedingen. Als je een code hebt, hoef je die alleen maar in te voeren bij het afrekenen om korting te krijgen op je aankoop.
We accepteren het retourneren van ongebruikte artikelen binnen
30 dagen na levering. Als je verder wilt gaan en je bestelling geheel of gedeeltelijk wilt retourneren, bezoek dan ons Retour- & Restitutiebeleid
hier en neem vervolgens contact met ons op via
info@ortorex.nl met je bestelnummer. Retourzendingen met koperswroeging, zoals een artikel dat niet paste, waarvan de kleur/kwaliteit niet beviel, per ongeluk besteld, ergens anders gekocht, etc., worden apart behandeld.
Vragen over het Ortorex traagschuimkussen
U heeft 30 nachten de tijd om verliefd te worden op uw Ortorex kussen. Vindt u het niet geweldig? Neem contact met ons op en wij zorgen voor een volledige terugbetaling.
De vulling van het kussen is een visco-elastisch polyurethaanschuim, ook wel traagschuim genoemd.
Ja, traagschuim is veilig. De EPA heeft traagschuim niet giftig verklaard en meerdere onderzoeken hebben aangetoond dat traagschuim geen gezondheidsproblemen veroorzaakt. In tegenstelling tot veel andere materialen is traagschuim hypoallergeen en vrij van bedwantsen.
Dat is niet nodig. Als u uw kussen echter wilt personaliseren met een andere kussensloop, is dat helemaal aan u.
De buitenhoes is volledig machinewasbaar en geschikt voor de droger. De kern kan alleen met een vlekkenreiniger worden gereinigd. Leg het kussen na het wassen plat te drogen.
Vragen over bestellingen
Nadat je bestelling is geplaatst, ontvang je een automatische e-mail met je bestelnummer en de details van je aankoop.
We verwerken onze bestellingen zeer snel en kunnen helaas meestal geen wijzigingen aanbrengen nadat een bestelling langer dan 24 uur is geplaatst. Als je de fout echter meteen opmerkt, stuur ons dan een e-mail op
info@ortorex.nl om te zien of er een wijziging kan worden aangebracht.
Alle bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen verwerkt.
Controleer je
spam-, junk- of promotiemap voor het geval de e-mail daar is beland in plaats van in je inbox. Om er nog meer zeker van te zijn dat onze bevestigingsmails bij jou aankomen, kun je het adres
info@ortorex.nl toevoegen aan je lijst met veilige afzenders om er zeker van te zijn dat je bevestiging niet naar een van deze mappen wordt gestuurd. Als je deze mappen hebt gecontroleerd en de bevestiging ontbreekt nog steeds, neem dan
contact met ons op en we helpen je graag verder.
In het geval dat je bestelling wordt geretourneerd naar de afzender, nemen we contact met je op via e-mail op hetzelfde e-mailadres dat is opgegeven tijdens het afrekenen. Als je trackinglink aangeeft dat je bestelling wordt teruggestuurd naar de afzender, stuur ons dan eerder een e-mail op
info@ortorex.nl en laat het ons weten, zodat we het probleem goed kunnen bekijken.
Als je denkt dat je een defect, beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, stuur dan een foto of video van het artikel en een korte uitleg van het defect naar
info@ortorex.nl. We hebben ook een foto nodig van het trackingnummer op het pakket zelf, zodat we er meteen naar kunnen kijken.
Als je reden hebt om te vermoeden dat je pakket is gestolen (bijvoorbeeld als de status van je bestelling "Afgeleverd" is, maar je het nooit hebt ontvangen), moet je 5 dagen wachten. In die tijd kan de status veranderen of kan een verkeerd geleverd pakket worden teruggestuurd naar de afzender. Als dat niet gebeurt, moet je binnen 5 dagen na de statusupdate een politierapport indienen. Stuur een kopie van het politierapport en het toegewezen politierapportnummer naar ons zodat we je zaak kunnen beoordelen. Het vervalsen van rapporten heeft juridische gevolgen.
Betalingsvragen
We accepteren betalingen via PayPal en met alle belangrijke creditcards, waaronder Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit en Visa Electron (VK).
Houd rekening met mogelijke kosten voor grensoverschrijdende transacties.
Betalingen kunnen om verschillende redenen worden geweigerd. Als je het gevoel hebt dat je kaart per ongeluk is geweigerd, plaats dan een nieuwe bestelling via onze website en controleer of het adres correct is.
Kies de artikelen die je wilt kopen en voeg ze toe aan het winkelwagentje. Controleer de inhoud van je winkelwagentje voordat je doorgaat naar de volgende stap. Vul de verplichte velden in met de informatie die het voor ons mogelijk maakt om je bestelling bij je af te leveren. Kies de betalingsmethode, voer de betalingsgegevens in en bevestig de aankoop. Je ontvangt een automatische e-mail met de bevestiging van je bestelling en de belangrijkste informatie over je bestelling. Bewaar deze e-mail tot u uw pakket ontvangt.
Vragen over verzending
Raadpleeg ons
Verzendbeleid voor meer informatie.
Zodra je bestelling wordt verzonden, ontvang je automatisch een e-mail met volginformatie. Houd er rekening mee dat het tot 48 uur kan duren voordat de eerste scan verschijnt.
De verzending is helemaal gratis. Er hoeft geen douane-/verkoopbelasting te worden betaald bij levering van de goederen.
Door de website ortorex.nl te bezoeken, te kopen of te gebruiken, gaat u akkoord met alle informatie op deze FAQ-pagina en met ons beleid.